fredag den 30. september 2011

I wouldn't live without you!

Dette er dedikeret til en person som jeg absolut ikke kan leve foruden. Og det er Marc Sean Kiehn.


Basse? Jeg vil gerne have du skal vide at du betyder så meget for mig at det er helt uvirkeligt. For at sige det mildt, det vanvittigt så meget du betyder for mig. Jeg ved virkelig ikke hvad eller hvem jeg ville være hvis det ikke havde været for dig. Du har altid været der for mig uanset hvad, og altid støttet mig, og jeg er evigt taknemmelig og jeg ved slet ikke hvordan jeg skal kunne give igen altså. For uanset hvordan jeg prøver, så føler jeg ikke at det er godt nok. Det sjoveste af det hele er at jeg kan tydeligt huske at vi begyndte at skrive sammen på arto for flere år siden, og lige pludseligt bestemte vi os for at vi skulle være arto-gift derinde, og hvor vi så sad og snakkede lidt frem og tilbage omkring hvem der skulle være mand og hvem der skulle være kone, og det blev så til at du blev manden og jeg blev konen. Og efterfølgende skrev vi bedre og bedre sammen, og vi gik faktisk hen og blev bedste venner, hvor lang tid vi har været det, har jeg dog ikke styr på baby. Men jeg ved så meget, at du hele mit hjerte med storm altså. Du ændrede mit liv fuldstændigt, for havde du ikke været der på de tidspunkter, jamen jeg havde ikke kunne overleve noget af alt det jeg har været igennem. For du er kilden til at jeg overlevede, du gav mig den styrke jeg havde brug for og som en af de eneste, så troede du mig, du havde tiltro, du betroede mig med ting (det gør du dog stadigt), som ikke alle folk ved. Og du skal vide at jeg altid vil være her for dig, og jeg ved at jeg kan stole på dig, jeg har kommet til dig med de største hemmeligheder og problemer, og du har altid stået der ved min side skat, og jeg kan på ingen måder gøre bod på det. Og ja vi har haft vores op og nedture, men hver eneste gang, så har det bragt os endnu tættere sammen, og vi har altid fået et endnu stærkere og knyttet bånd sammen. Og udover det, så er jeg virkelig virkelig stolt af dig, du ligger og er indlagt og har kæmpet hele dit liv, og alligevel så står du ved mig hver eneste gang jeg har brug for det og giver ud af din styrke. Jeg synes virkelig det er så smukt af dig skat og virkelig utroligt, for jeg vil aldrig kunne gøre bod på det. Jeg vil altid stå i evig gæld til dig, og selvom du siger at det gør jeg ikke osv, så ved du godt inderst inde at det gør jeg. Men når det er sagt, så synes jeg du skal vide at du er og vil altid være min bedste ven, både i medgang og i modgang, og jeg vil altid være her for dig og altid lytte, altid hjælpe, altid give dig råd eller hvad du nu skulle have brug for min dreng! <3 Du er virkelig i sandheden et vidunderbarn altså! Du er jo bare helt igennem fantastisk! Og hvis nogen de vælger at fucke dig op, jamen så er det noget helt galt oppe i deres fordrejet hjerne som de ikke har. For hvem pokker vil miste en så skøn, lækker, sød, dejlig, loyal, troværdig, venlig, omsorgsfuld, fantastisk, vidunderlig, skønherlig og ja helt ubeskrivelig dreng som dig Marc? Og ja jeg kunne blive ved, men det nytter jo heller ikke noget. Men det jeg prøver at sige er at jeg elsker dig langt mere end noget andet på den her jord babe! Og du har virkelig den største og mest specielle plads i mit hjerte, og du vil aldrig kunne komme ud af den plads, og ingen vil kunne erstatte dig eller tage den plads fra dig, never baby! <3 Jeg elsker dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar