mandag den 10. oktober 2011

Hvilken verden?

Hvilken verden er det vi lever i? Hvorfor skal vi leve i en verden hvor folk bare nedgør andre, sviner dem, brænder dem af, spreder rygter og ja frem for går og truer hinanden og tæsker løs på andre? I mit synspunkt, synes jeg hele verdenen går den forkerte vej, for vi burde sådan set blive bedre til at snakke om hinanden i stedet for: "Hey du grim, jeg tæsker dig!", altså come on? Det hjælper jo ikke et eneste problem, det opbygger bare hadet endnu mere end i forevejen. Hvorfor ikke bare lade hinanden være? Drop de negative tanker om hinanden selvom jeg ved det kan være svært, men man er nødt til det.


Ligesom, hvad hjælper det jer at nedgøre andre mennesker? Hvad er det i opnår? Det kan jeg fortælle jer. I opnår det at i gør den person mega bedrøvet og i få det bedre med jer selv på andre folks bekostning, bare fordi i selv har mindreværdskomplekser. Prøv dog at snakke med en i familien eller en af jeres gode venner? Hvis ikke i kan det, så søg efter en psykolog? Det hjælper meget mere end i selv går og tror.  I vil også få det meget bedre med jer selv, tro mig, det får i.


Og hvad nytter det at i spreder rygter? Ingenting, i bliver selv sure hvis andre spreder rygter omkring jer, så hvorfor i det hele taget gøre det? Tag jer dog sammen mennesker. For i opnår ikke en skid af det altså.  I gør bare andre uskyldige mennesker kede af det, for i kan aldrig være sikker på hvem der har spredt det omkring jer, men i kan have idéer omkring hvem det kan være, men uanset om man er sikker i sin sag eller ej, så drop det dog...


Jeg ved godt at jeg ikke kan tillade mig at sidde her og sige sådan, for har jo selv været sådan, men jeg har lært af mine fejl, og blevet til et bedre menneske. Men for himelens skyld, lade være med at være så negative overfor andre mennesker, bare fordi i er i dårligt  humør, har problemer, mindreværdskomplekser osv. Hjælp derimod dem som har det dårligt altså. I vil også få det meget bedre med jer selv når i hjælper i stedet for at nedgøre, diskriminerer andre osv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar