fredag den 14. oktober 2011

Digte jeg har skrevet engang.

Fandt lige nogen digte jeg engang har skrevet :)





Jeg savner dig.


Tiden var omme. Den tid var borte. Tiden der, var den bedste tid i mit liv, men tror ikke at den vil komme igen. Alle de minder, alle de tider. De vil altid være i mit sind. Tiden der gjorde mig så glad. Men tiden med dig forsvandt. Det jeg prøver at sige er, at jeg savner dig. Du efterlod en stor tom plads i mit hjerte, da du forlod mig. Jeg savner at have dig ved min side.
Savner alle de tider med dig. jeg længes efter dig. Længes efter dig smil, din skønhed, din måde at være på. Jeg længes efter dine læber som røre ved mine. Jeg savner dig så inderligt. Mit liv vil aldrig være det samme. Ikke uden dig ved min side. Men du vil nok aldrig komme tilbage til mig. Jeg var så dum at være sammen med en anden. Men der vidste jeg intet. Jeg burde have vidst jeg skulle blive
ved dig. Jeg er så frygtelig ked af det som skete mellem os. Bare du kom tilbage. Men hvem prøver jeg at narre? Jeg var en fucking taber. Jeg fortjente dig ikke. jeg fortjente at dø i helvede. Jeg føler mig så forladt uden dig. hvis du blot var ved min side. Det var dig som jeg fik mig første og ægte kærlighedskys med. Mit hjerte blev knust da du forsvandt. Og jeg skrev til dig; når du læser dette
så er jeg død. For kan ikke leve uden dig. Jeg sagde til dig at jeg ville begå selvmord den da du ville forlade mig, og jeg holdte hvad jeg sagde. Jeg savnede dig for meget til at jeg ville leve. Jeg vil altid elske dig. Din dreng for altid.


- Skrevet af: Daniel Mikkelsen.




My Love.


Du var, du er & du vil altid være i mine tanker.
Mit hjerte banker kun for dig.
Du får mig til at smile,
du får mig til at le.
Du får mig til at tænke på det gode der kan ske.
Jeg elsker dig.


- Skrevet af: Daniel Mikkelsen.




Menneskets unikhed.


Jeg havde hørt om det. Om den by. Byen med kaos. Folk troede ikke på sagnet. Men det gjorde jeg. Jeg opsøgte byen. Det hele var sandt. Det var byen med kaos. Men skønt jeg ikke kom tilbage. Jeg havde så meget medlidenhed, at jeg bare måtte hjælpe dem. Så nu var der ingen kaos. Men hvordan? Hvordan kan et menneske gøre en forskel? Det kan jeg sige dig. Hvert menneske er unik.




 - Skrevet af: Daniel Mikkelsen.




Jeg elsker dig.


Jeg følte mig forladt.
Så forladt at jeg følte mig usynlig.
Men så kom du.
Du så mig som den jeg er.
Vi var sammen hver dag.
Jeg fik følelser for dig.
Jeg elsker dig.


- Skrevet af: Daniel Mikkelsen.




Altid nogen at holde af.


Livet er ikke nemt,
men heller ikke svært.
Selvom man føler at ingen kan lide en,
og at man bare vil dø.
Så vil der altid være nogen,
nogen derude som holder af dig.
Holder af dig som den du er.
Husk det.
Der er altid nogen som elsker dig,
som du også holder af.


- Skrevet af: Daniel Mikkelsen.




Kærlighed at føle.


Lyset er så stærkt,
mon det er solen,
eller det dig som tænker på mig?
Her er så varmt,
er det solen,
eller er det fordi du er nær?
Mit hjerte banker,
mon det er af frygt,
eller er det fordi mit hjerte banker for dig?
Jeg elsker dig.


- Skrevet af: Daniel Mikkelsen.




Tro, Håb & Kærlighed.


Du må lære at tro,
lære at tro på håb,
i håbet om at finde kærlighed.
Lidt ligesom i tro, håb & kærlighed.


- Skrevet af: Daniel Mikkelsen.




Hævnen at føle.


Den tid var væk.
Tiden du mobbede mig.
Men nu er du bare en taber.
Og nu er jeg populær.
Jeg følte det var tid.
Tid til hævn.
Så jeg hævnede mig.
Jeg mobbede dig.
Tænkte ikke over hvordan det var.
Så du fik hævnen at føle.
Men så begyndte du at græde.
Jeg stoppede.
For så, så jeg smerten.
Smerten jeg selv havde haft.
Jeg sagde undskyld.
Vi snakkede ikke mere.
Du flyttede skole.
Men du fik hævnen at føle.
Føle hvordan det var.
Hvordan det føltes at blive mobbet.


- Skrevet af: Daniel Mikkelsen.




Lykken du vil finde.


Hvornår mon det sker?
Hvordan mon det sker?
Hvor mon det sker?
Hvem mon det sker med?
Det kan ske når som helst,
med hvem som helst.
Men husk du vil altid finde lykken.
For du er unik.
Never forget it.


- Skrevet af: Daniel Mikkelsen.




Sorg er det værste.


Du var der,
men nu er du væk.
Please lad være,
du må ikke forsvinde i den hæk.


Jeg elskede dig,
du var min mus.
Det bar mig,
som skulle have det knus.


Men det skete ikke,
du elskede en anden.
Jeg fik den hikke,
som jeg fik af fanden.


Det hele var som en borg,
men den blev knust.
Alt den sorg,
det var det værste der kunne ske.


- Skrevet af: Daniel Mikkelsen.




Kun en drøm,


Lyden af bruset,
lyden af bølgerne,
lyden af havet.
Det hele var som en drøm.
Jeg var her med dig,
det hele var en drøm.
Jeg troede det var virkeligt,
men det var det ikke.
Da jeg vågnede,
lå du ved min side.
Det var kun en drøm.


- Skrevet af: Daniel Mikkelsen.




Træernes skønhed.


Det var så smukt.
Sådan som du ser ud.
Din blomstring.
Det hele er perfekt.
Det røde på dig,
det grønne på dig.
Du er noget af et smukt træ.


- Skrevet af: Daniel Mikkelsen.




Flashbacks.


Jeg sad her på stranden.
Helt alene.
Men så kom du.
Eller jeg troede det var dig.
Selvom det var en anden.
Jeg så dig hele tiden i den fremmede.
Alle de flashbacks.
Alle de minder.
De strømmer igennem mig.
Det hele virkede så virkeligt.
Jeg råbte dit navn.
Men hun reagerede ikke.
Pokkers også.
Troede lige det var dig.
Men det var kun mine flashbacks.


- Skrevet af: Daniel Mikkelsen.




TIlliden mister man nogen gange.


Dagen var lang.
Den føltes længere end den var.
Du sagde jeg bare skulle vente.
Jeg ventede hele dagen.
Hvert eneste sekund.
Men du kom ikke.
Keg bar skuffet.
Jeg havde mistet min tillid.


- Skrevet af: Daniel Mikkelsen.




Landskabet.


Se det grønne.
Se det gule.
Se alt udover horisonten.
Det er så smukt.
Det er et landskab.
Det er godt nok flot.
Jeg beundrer det.
Intet overgår dette.
For intet er smukkere end naturen selv.
Især ikke kønnere end et landskab.


- Skrevet af: Daniel Mikkelsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar