fredag den 14. oktober 2011

Gammel flamme c,'')


Noget jeg skrev til en flamme engang <3


savnet til dig er som et bundløst hul.
godt nok har jeg kontakt til dig igen,
men det hele føles så uvirkeligt..

du svarer mig af og til,
og skriver sødere ting end nogensinde før,
og det føles så rigtigt når jeg skriver med dig,
men så snart du ikke gør,
er det som et sort hul igen..

du ved jeg har fået følelser for dig igen,
men det som om du ignorerer det hele,
du lover så tit at du ringer,
men det sker aldrig..

jeg har det svært i forevejen,
men når jeg skriver med dig,
så glemmer jeg alt andet,
for selvom jeg ikke har mødt dig,
så er det som om det er dig jeg skal bruge mit liv på,
men det bare svært når du ikke gør de ting du lover..

du siger at du har fået følelser for mig igen,
men hvad så med at vise det ved at svare mig,
og ringe når du lover mig det,
i stedet for bare at ignorerer mig..

jeg kan ikke bære tanken om at hun har stjålet dig fra mig,
selvom jeg godt ved at jeg selv ødelagde det hele :/
men jeg kan bare ikke uden dig,
for du fuldender mig,
uanset hvor underligt det lyder,
eftersom jeg ikke har mødt dig,
men du betyder bare så meget for mig..

og jeg kan tydeligvis huske hvordan du ser ud,
selvom det er flere måneder siden,
siden at jeg har set et billede af dig,
men kan udemærket huske det billede,
hvor du står i bar overkrop,
med hvide cowboy bukser,
med armene på et gelænder,
og med kort/mellemlangt sort hår,
og dine blå øjne,
som kigger direkte ind i kameraet..

det som om at du er hos mig når vi skriver,
men når jeg ikke skriver med dig,
føles det som om der går 100år,
før jeg får kontakt til dig igen :/

og har sommerfugle i maven hver eneste gang du skriver,
for du gør mig virkeligt så glad,
og ville virkelig ønske du var sammen med mig,
hver eneste dag i stedet for hende..

det er som om du har revet mit hjerte itu,
men når du skriver,
er det som om det blir' helt igen s;

det brænder indeni,
hver gang du forsvinder.
og kan udemærket godt huske de fights vi har haft,
og hvis der er noget jeg gerne ville tage tilbage,
så er det fandme vores fights,
for de har gjort noget mere ondt end noget andet..

og ja jeg har måske flirtet med rigtig mange fyre,
men det har bare ikke været det samme som med dig,
og tro mig, jeg tror virkelig mine følelser for dig,
er så stærke at intet kan ødelægge dem.

det er som om du er den første som ser den rigtige mig,
den som ser den generte type som jeg i virkeligheden er,
og den romantiske, ærlige & loyale type.
for det er der ikke rigtig mange andre der har kunne se.

og kan huske her for en uge siden da du ringede til mig,
for allerførste gang efter 2 måneder,
jeg fik sommerfugle i maven,
og du gjorde mig bare så glad,
at jeg slet ikke kunne stoppe med at smile,
eller grine for den sags skyld..

og ved godt det nok ikke bliver os to igen,
men jeg ville bare ønske det ville,
for jeg vil ikke give slip på dig,
for du er den som betyder aller mest for mig,
og tænker på dig døgnet rundt,
for uanset hvad, så er det altid dig der er i mine tanker..

det er bare svært,
alt er svært, når du ikke er her,
men så snart jeg skriver med dig,
lyser jeg op og alting bliver meget nemmere..

men det sårer mig,
at se dig sammen med den pige,
når du fortæller mig at du kan lide mig,
hvorfor så være sammen med hende,
bare fordi dine forældre ikke ved du er til drenge også?

og det først efter jeg mistede dig,
at jeg kunne se hvor meget du betød for mig,
for jeg var ødelagt indeni,
og alt i mig var bare et sort hul,
og aner ikke hvordan jeg skal fikse det,
selvom det måske lyder dumt,
så er det kun dig der kan,
for det er dig jeg vil have,
og ingen anden..

jeg har prøvet at flirte med så mange andre,
men det er bare aldrig blevet det samme som med dig,
for jeg kan huske hvordan vi to plejede at snakke,
snakke i telefon hver eneste dag i flere timer,
og ja alt med dig var bare perfekt..

men det er som om alt bare forsvinder fra mig nu,
for du siger godt nok jeg er så mange ting nu,
som du aldrig har kaldt mig før,
men alligevel føles det som om du ikke vil mig :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar