lørdag den 22. oktober 2011

En ny start.

Er det mon en ny start jeg har fået? For er begyndt at komme oven på igen, efter min psykiske nedbrud, hvilket er super dejligt at jeg er på vej op igen. Men har jeg fået en ny start hvad angår kærlighed? For at begyndt at skrive med en rigtig sød fyr, hans navn er Jeppe, og vi begyndte at skrive sammen igår, men vi har allerede snakket sammen i tlf i mindst 5 timer sammenlagt, og vi kan bare blive ved med at snakke, og jeg synes bare han har verdens mest charmerende stemme, og han virker bare til at være utrolig sød, ærlig, oprigtig, reel og sådan :) Og vi har da snakket om at vi skal mødes, der er dog et minus, det er at han bor i Jylland tæt på Århus, men hvad fanden, afstanden skal vel for pokker ikke bestemme det. Jeg har i hvert fald tænkt mig at give ham en chance, for allerede nu, jeg kan ikke lade være at lytte til ALT han siger, og det bedste ved det hele er at jeg føler jeg kan være mig selv, og normalt er jeg genert, men det har jeg slet ikke været overfor ham? Hvad kan det betyde? Og han lytter til hvad jeg siger, og han forstår mig og omvendt. Selvom jeg ikke har snakket med ham så længe, så synes jeg at jeg er blevet lidt glad for ham, selvom det egentligt ikke burde være muligt, men det er jeg. Men håber meget på at møde ham snart, og håber på der er kemi og gnist, for han er indtil videre lige min type, både udseendesmæssigt, personlighedsmæssigt, han er maskulin og ja alt passer bare lige skabet synes jeg. Mon jeg har fået en lille crush på ham?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar